lördag 5 juli 2008

ALV

Astrid Lindgrens Värld alltså. Jag har varit med familj i Vimmerby ett par dagar, ingen gös men väl en massa sagofigurer. Vill men orkar inte dra mig ner till sjön nu, det får bli imorgon. Jag var inne i en väldigt trevlig jakt och fiskeaffär i Vimmerby. AT Outdoor heter den och jag lovar att butiken är mycket roligare än deras hemsida.

Jag vill ha ny rulle, nytt spö också för den delen, och jag har en väldig beslutsångest. Vilken rulle skall jag välja, skall jag ha ett tvådelat 8 eller 9-fots spö. Skall jag ha Shimanos nya teleskopspö med tillhörande rulle? Oj oj, alla beslut gör så att jag blir alldeles yr.

Jag hoppas på ett jobb i Barcelona om ett par dagar, då blir det till att köpa rulle iaf.

Degen måste in.

Båtfan är fortfarande inte invigd i år.

Astrid Lindgrens Värld är fantastiskt.

Astrid Lindgrens Värld är varmt när det är varmt.

/c

1 kommentar:

Anonym sa...

Säg bara till så kommer jag o slänger i båten?!