lördag 28 juni 2008

Barn och bryggor

Det låter ju som att det kan gå hur dåligt som helst, speciellt om man har en "illbatting" som Towa. En modern Emil, en Kalle utan Hobbe, en galning samtidigt en goding. Inget hände dock, förutom det faktum att jag fick en liten abborre på första kastet med UL-spöt. Tjejerna fick ingenting på sitt mete med mask och det kändes lite konstigt, vill man ha en fisk vid bryggan så känns maskmete som hundraprocentigt. Inte idag men de var lika glada för det tror jag. Meya ville nog väldigt gärna ha upp en fisk iof. Idag är det kalas, svärfar och 60-års-kalas. Jag och han med K skall grilla, grilla och grilla. Förhoppningsvis får vi en pilsner under tiden vi grillar. Just ja, idag skulle det ju komma någon som ville köpa volvon, han har inte hört av sig än och jag blir jävligt sur om han bangar. Just nu vill jag bara bli av med det gröna aset.

Imorgon är det final i EM, snart drar Allsvenskan igång igen, härligt med lite "riktig" fotboll. Blåvitt tar emot Trelleborg hemma den 1:a juli och idag spelar vi cupmatch hemma mot Ljungskile fast matchen spelas p åNösnäsvallen i Stenungsund. Hur tänktes det där tro?

Blir det båtpremiär imorgon?

/c

1 kommentar:

Anonym sa...

Har aborren fler tänder än Meya?