onsdag 11 juni 2008

What time is it?

Framförallt vilket datum är det? Sen premiär i år men imorgon så skall linan ut, dragen fuktas och kaffe drickas. Jag skyller väl lite lättsamt på flytt men sanningen är nog snarare så att jag inte har känt för att fiska tidigare i år. Föräns nu, jag var inne i FiskeKällarnsom affären i Alingsås numera heter. Svenssons sportfiske tror jag att den hette förut, jag vet inte och det är inte så noga. Just ja, jag känner för det nu. Min partner i brott är i Thailand (och fiskar bläckfisk?) så jag blir ensam imorgon. Flyttat ja, det stämmer det var ett tag sedan nu och avståndet till bryggan är väl ungeför 800meter längre nu. EM i fotboll pågår för fullt, underbart och fantastiskt roligt, inte lika roligt som Allsvenskan men men. Heja Sverige.

Tjoo

/c


Inga kommentarer: